6. 4. 2018

Kariéra

Projektů přibývá, náš tým se rozrůstá, a pro našeho obchodního ředitele, který je neustále v běhu, aby posbíral nové zakázky, hledáme asistentku, která mu efektivně povede diář.
  • Baví tě plánování, příprava schůzek a podkladů pro jednání?
  • Máš ráda pořádek na stole i ve vzduchu?
  • Chceš být součástí vývoje nových produktů a aplikací?
  • Chceš mít přístup do kurzů, které si sama vybereš zdarma?
Pokud odpovídáš ano, přijď mezi nás a staň se součástí našeho týmu. Očekáváme:
  • Předchozí zkušenost na podobné pracovní pozici
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Empatické a profesionální vystupování
  • Zkušenosti s prací v office nástrojích (MS Office apod.)
  • Znalost AJ slovem i písmem
  • Spolehlivost a diskrétnost
  • Pečlivost a smysl pro detail
  • Dobrá orientace na sociálních sítích, zejména LinkedIn, Instagram
Stále váháš?
  • Korporát nebo svobodná firma?
  • 24/7 a fitko v práci nebo sebeřízení a vlastní organizace času?
  • nezáživná školení nebo zdarma přístup do online kurzů?
Nabízíme:
  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Podporu v osobním rozvoji a prostor pro seberealizaci
  • Přátelské, inspirativní a zároveň profesionální prostředí, možnost home office
  • Možný nástup ihned
Zaujala Tě nabídka – napiš nám: hr@isfg.cz
Projektů přibývá, náš tým se rozrůstá, a pro našeho obchodního ředitele, který je neustále v běhu, aby posbíral nové zakázky, hledáme asistentku, která mu efektivně povede diář. Aktuálně sháníme kolegyni či kolegu, který/á má zkušenosti s HR, a pomůže s náborem nových kolegů a současně povede komplexní personální agendu. Součástí práce na této pozici je také podpora managementu, plánování jednání a administrativní podpora teamu. Komunikace napříč se všemi odděleními a pomoc při backofficu.
  • Umíš jednat s lidmi a znáš efektivní způsob, jak předat naši vizi lidem vně naši firmu?
  • Víš, jak funguje personální agenda?
  • Baví tě plánování, koordinace schůzek a příprava podkladů pro management firmy?
  • Máš rád/a pořádek na stole i ve vzduchu?
  • Chceš být součástí vývoje nových produktů a aplikací?
  • Chceš mít přístup ke kurzům, které si sám vybereš zdarma?
Pokud odpovídáš ano, přijď mezi nás a staň se součástí našeho týmu. Co bude náplní práce?
  • Komplexní personální agenda společnosti
  • Příprava a zpracování podkladů pro meetingy a pořizování zápisů ze setkání
  • Administrativní agenda dle potřeb vedení společnosti
  • Samostatné řešení svěřených úkolů
Co je pro tuto práci nezbytné?
  • Zkušenosti s vedením personální agendy
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Určitá míra flexibility
  • Spolehlivost a diskrétnost
  • Pečlivost a smysl pro detail
Výhodou:
  • znalost legislativy týkající se personální oblasti
  • pokročilá orientace na sociálních sítích
Stále váháš?
  • Korporát nebo svobodná firma?
  • 24/7 a fitko v práci nebo sebeřízení a vlastní organizace času?
  • nezáživná školení nebo zdarma přístup do online kurzů?
Nabízíme:
  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Podporu v osobním rozvoji a prostor pro seberealizaci
  • Přátelské, inspirativní a zároveň profesionální prostředí, možnost home office
  • Možný nástup ihned
Zaujala Tě nabídka – napiš nám: hr@isfg.cz

Jsi IT expert, rád objevuješ a učíš se nové věci? Tak hledáme právě tebe! Budeš se podílet na tvorbě nových webových a serverových aplikací v Javascriptu – ES5/6, Angularu 2, ADF – Application Development Framework a NodeJS – Express.

Požadavky:

  • Primární je znalost Javascriptu – ES5/6
  • Angular 2
  • NPM – Node Package Manager
  • Verzovací systém GIT
  • CSS3 – preprocesory Sass / Less
  • HTML5

Výhodou:

  • Povědomí o Material Designu (Angular Material), Application Development Framework od ALF.
  • Znalost NodeJS a frameworku Express.
  • Znalost DB – MongoDB, PostgreSQL, MySQL.

Nabízíme:

  • Možnost osobního rozvoje a prostoru pro seberealizaci
  • Přátelské, inspirativní a profesionální prostředí
  • Znalost a práci s novými technologiemi
  • Příležitost stát se specialistou v oboru
  • Vzdělávání v oblasti open source a IT
  • Spolupráce s partnerem ISFGroup
  • Možný nástup ihned

Náš team se rozrůstá a momentálně hledáme kolegyni či kolegu, který již má nějaké zkušenosti s HR, pomůže s náborem a nástupem zaměstnanců, stejně tak se bude starat o naše stávající zaměstnance, tedy povede personální agendu. Součástí práce na této pozici je také podpora managementu, plánování jednání a administrativní podpora teamu. Budete komunikovat se všemi odděleními a pomáhat firmě rozvíjet přátelskou a neformální atmosféru.

Co Vám nabízíme?

Práci na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou, možnost zkráceného úvazku, odpovídající mzdové ohodnocení, osobní přístup, menší přátelský kolektiv. Těšíme se na Vaše CV a setkání s Vámi.

Hledáš zajímavou a různorodou práci, rád/a se učíš nové věci a překonávání nových výzev Ti není cizí? Pokud jsi na vše odpověděl/a ANO, hledáme člověka jako jsi ty. Jsme rozrůstající se společnost, která se zabývá vývojem nových technologií a do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistenta/ky.
Náplň práce:
  • Vedení chodu recepce
  • Vedení provozně administrativní agendy
  • Správa personální agendy
  • Zajištění plynulého chodu kanceláře
  • Řešení dalších ad hoc úkolů
Požadavky:
  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Výbornou znalost ČJ – slovem i písmem
  • AJ na komunikativní úrovni
  • Znalost práce s PC (zejména Excel, Word, práce s internetem,…)
  • Samostatnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti 
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Ochota učit se novým věcem
Nabízíme:
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v rostoucí firmě
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí
  • Práce v Praze na full-time
  • Nástup ihned
  • Pozice je vhodná i pro absolventy
Nebaví Tě stereotypní práce, hledáš nové výzvy a příležitosti neustále zdokonalovat své znalosti? Nemáš potřebné zkušenosti, ale nechybí Ti chuť a zapálení pro věc? Pokud ano, hledáme právě Tebe. Jsme rozrůstající se společnost, která se zabývá vývojem nových technologií a do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Aplikační konzultant – Analytik. Neváhej a pošli nám svůj životopis.
Náplň práce:

Konzultantská činnost ERP a ECM produktu. Řešení požadavků klientů, jejich analýza a návrh řešení. Testování nových funkcionalit a jejich implementace. Spolupráce s projektovým týmem

Požadavky:
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Analytické myšlení a logické uvažování
  • Znalost AJ na technické úrovni a ke studiu dokumentace
  • Odhodlání se neustále učit
  • Týmový hráč
Výhodou:
  • Zkušenost implementace / administrace ECM
  • Zkušenost implementace / administrace ERP
  • Znalost produktu Alfresco
Nabízíme:
  • Certifikáty a školení na dané produkty
  • Příležitost stát se specialistou v oboru
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v rostoucí firmě
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí
  • Práce v Praze na full-time
  • Nástup ihned
Nebaví Tě stereotypní práce, hledáš nové výzvy a příležitosti neustále zdokonalovat své znalosti? Nemáš potřebné zkušenosti, ale nechybí Ti chuť a zapálení pro věc? Pokud ano, hledáme právě Tebe. Jsme rozrůstající se společnost, která se zabývá vývojem nových technologií a do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Programátor PHP. Neváhej a pošli nám svůj životopis.
Náplň práce:

Vývoj modulů pro CRM (SuiteCRM, SugarCRM,) konkrétně úprava stávajících modulů, tvorba nových modulů, napojení na aplikace třetích stran

Požadavky:
  • Praxe – pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy
  • Znalost PHP7, JavaScript, MySQL
  • Znalost AJ na úrovni postačující ke studiu dokumentace
  • Odhodlání se neustále učit ale i schopnost předávat know-how druhým
  • Schopnost pracovat v teamu
Výhodou:
  • Znalost CRM produtků (SugarCRM nebo SuiteCRM)
  • Základní znalost Apache a jeho konfigurace
  • Uživatelská znalost Jira+Confluence+Git
  • Znalost OOP, JSON API
Nabízíme:
  • Výborný kolektiv
  • Neustále nové technologie – milujeme OpenSource
  • Jsme Mac friendly ale můžeš pracovat i ve Windows prostředí
  • Práce v příjemném prostředí s dobrým parkováním
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v rostoucí firmě a prosperující firmě
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí
  • Práce v Praze na full-time
  • Nástup ihned
Jsi IT expert, rád objevuješ a učíš se nové věci? Tak hledáme právě tebe! Dostaneš prostor pro kreativní nápady a seznámíš se s novými projekty. Poznáš se s certifikovanými partnery v open source platformách jako je Alfresco, Talend, Camunda nebo SuiteCRM? Neváhej a pošli nám svůj životopis.
Náplň práce:

Podílení se na tvorbě nových technologií v pohodovém prostředí s ADF – Application Development Framework od ALF, postavený na Angular 2 a ES6.

Požadavky:
Primární je znalost Javascript (EcmaScript ES6), Angular 2, Javascript (EcmaScript – ES5), HTML5, CSS3 (preprocesory SASS / LESS), Node Package Manager a verzovací systém GIT, ochota učit se novým věcem a zájem o nové technologie.
Výhodou:
Znalost Material Designu ( Angular Material )
Nabízíme:
  • Možnost osobního rozvoje a prostoru pro seberealizaci
  • Přátelské, inspirativní a profesionální prostředí
  • Znalost a práci s novými technologiemi
  • Příležitost stát se specialistou v oboru
  • Vzdělávání v oblasti open source a IT
  • Spolupráce s partnerem ISFGroup
  • Možný nástup ihned

Implementace informačních systémů pro veřejnou správu (například evidence veřejných zakázek, ekonomický informační systém, personální informační systém, elektronická spisová služba atd.) ve spolupráci se zákazníkem a následná podpora.

Kvalifikace:

  • Všeobecné IT znalosti hlavně v oblasti software, ideálně ERP systémy (není podmínkou).
  • Výhodou jsou zkušenosti z oblastí ekonomika/účetnictví/správa majetku a jiné , ideálně z prostředí státní správy.
  • Analytické myšlení a logické uvažování.
  • Ochota se vzdělávat.
  • Prezentační schopnosti.
  • Angličtina na úrovni čtení technické dokumentace (není potřeba aktivně komunikovat).
 

Nabízíme

  • Zaškolení a zasvěcení do problematiky.
  • Certifikáty a školení na dané produkty.
  • Příležitost stát se specialistou v oboru.
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v dynamicky rostoucí firmě s unikátním produktem.
  • Kariérní růst.
  • Motivující ohodnocení, plus podíl z dosažených výsledků.
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Telefon, notebook.
  • Práce v Praze na HPP.
  • Nástup ihned nebo dle dohody.

Řízení týmu procesních analytiků / metodiků v oblasti vývoje a následné implementace informačních systémů pro veřejnou správu (například evidence veřejných zakázek, ekonomický informační systém, personální informační systém, elektronická spisová služba atd.).

Kvalifikace:

  • Praxe ve státní správě (min. 3 roky).
  • Minimálně uživatelská znalost GINIS.
  • Všeobecné IT znalosti, ideálně zájem o SW.
  • Analytické myšlení a logické uvažování.
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti.
  • Schopnost školit.
  • Ochota se vzdělávat.
  • Angličtina alespoň na úrovni čtení technické dokumentace.
 
 

Nabízíme

  • Zaškolení a zasvěcení do problematiky.
  • Certifikáty a školení na dané produkty.
  • Příležitost stát se specialistou v oboru.
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v dynamicky rostoucí firmě s unikátním produktem.
  • Kariérní růst.
  • Motivující ohodnocení, plus podíl z dosažených výsledků.
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Telefon, notebook.
  • Práce v Praze na HPP.
  • Nástup ihned nebo dle dohody.
 
 
 
 

Náplň práce:

  • řídit svěřené interní projekty ve schváleném čase, rozpočtu, rozsahu a kvalitě;
  • zajišťovat tvorbu projektových výstupů;
  • zabezpečovat vstupy do projektu a spolupracovat při návrhu projektu;
  • zabezpečovat operativní řízení projektu i členů projektového týmu;
  • zabezpečovat spolupráci a komunikaci se zúčastněnými stranami v rámci společnosti i partnery s cílem zabezpečovat plynulou, efektivní a včasnou realizaci projektu;
  • zabezpečovat pravidelný reporting
  • zabezpečovat koordinaci řízeného projektu s ostatními projekty;
  • koordinovat změnové aktivity v rámci vymezené působnosti

Kvalifikace:

  • VŠ vzdělání;
  • realizace projektů z oblasti IT (finanční, telco nebo utilities oblast výhodou);
  • pokročilá znalost AJ;
  • velmi dobrá znalost práce na PC: Powerpoint, Excel, Project;
  • zodpovědnost, spolehlivost, flexibilita;
  • výborné komunikační a prezentační schopnosti;
  • certifikáty Prince 2, ITIL či obdobné výhodou;

Firemní výhody:

  • Certifikáty a školení na dané produkty.
  • Příležitost stát se specialistou v oboru.
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v dynamicky rostoucí firmě s unikátním produktem.
  • Kariérní růst.
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Telefon, notebook.
  • Práce v Praze na HPP.
  • Nástup dle dohody.
 
 
 

Náplň práce:

  • řídit a vytvářet procesy, zajišťovat jejich aktualizaci a kontrolu s ohledem na business strategii společnosti
  • koordinovat implementaci procesů, projektů a investičních požadavků všech systémů
  • provádět konzultace projektovým týmům a navrhovat jim řešení
  • definovat proces řízení IT/business změn v rámci standardních procedur ITIL,
  • připravovat příslušnou dokumentaci, zajišťovat tvorbu metodických pokynů a pracovních postupů (interně i externě)
  • analyzovat efektivnost klíčových procesů, identifikovat jejich silné a slabé stránky a navrhovat odpovídající změnu
  • podílí se na přípravě i správě obchodních vztahu s klienty společnosti

Kvalifikace:

  • VŠ vzdělání – obor IT, ekonomie výhodou
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • praxe/certifikace v oblasti IT procesů (ITIL), zkušenosti s procesním modelováním či s návrhem workflow, zkušenost s řízení projektů, koordinace a řízení týmů
  • pokročilá znalost AJ
  • znalost PC – MS Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Visio (nebo podobný nástroj),
  • samostatnost, flexibilita, schopnost rozhodovat, nést zodpovědnost a řešit konfliktní situace,
  • výborné analytické, organizační, prezentační a komunikační schopnosti

Firemní výhody:

  • Certifikáty a školení na dané produkty.
  • Příležitost stát se specialistou v oboru.
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v dynamicky rostoucí firmě s unikátním produktem.
  • Kariérní růst.
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Telefon, notebook.
  • Práce v Praze na HPP.
  • Nástup dle dohody.