6. 4. 2018

Kariéra

Procesní analytik

 
 

Náplň práce:

  • řídit a vytvářet procesy, zajišťovat jejich aktualizaci a kontrolu s ohledem na business strategii společnosti
  • koordinovat implementaci procesů, projektů a investičních požadavků všech systémů
  • provádět konzultace projektovým týmům a navrhovat jim řešení
  • definovat proces řízení IT/business změn v rámci standardních procedur ITIL,
  • připravovat příslušnou dokumentaci, zajišťovat tvorbu metodických pokynů a pracovních postupů (interně i externě)
  • analyzovat efektivnost klíčových procesů, identifikovat jejich silné a slabé stránky a navrhovat odpovídající změnu
  • podílí se na přípravě i správě obchodních vztahu s klienty společnosti

 

Kvalifikace:

  • VŠ vzdělání – obor IT, ekonomie výhodou
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • praxe/certifikace v oblasti IT procesů (ITIL), zkušenosti s procesním modelováním či s návrhem workflow, zkušenost s řízení projektů, koordinace a řízení týmů
  • pokročilá znalost AJ
  • znalost PC – MS Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Visio (nebo podobný nástroj),
  • samostatnost, flexibilita, schopnost rozhodovat, nést zodpovědnost a řešit konfliktní situace,
  • výborné analytické, organizační, prezentační a komunikační schopnosti

Firemní výhody:

  • Certifikáty a školení na dané produkty.
  • Příležitost stát se specialistou v oboru.
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v dynamicky rostoucí firmě s unikátním produktem.
  • Kariérní růst.
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Telefon, notebook.
  • Práce v Praze na HPP.
  • Nástup dle dohody.
 
 

Projektový manažer - rozvoj systémů státní správy

 

Náplň práce:

  • řídit svěřené interní projekty ve schváleném čase, rozpočtu, rozsahu a kvalitě;
  • zajišťovat tvorbu projektových výstupů;
  • zabezpečovat vstupy do projektu a spolupracovat při návrhu projektu;
  • zabezpečovat operativní řízení projektu i členů projektového týmu;
  • zabezpečovat spolupráci a komunikaci se zúčastněnými stranami v rámci společnosti i partnery s cílem zabezpečovat plynulou, efektivní a včasnou realizaci projektu;
  • zabezpečovat pravidelný reporting
  • zabezpečovat koordinaci řízeného projektu s ostatními projekty;
  • koordinovat změnové aktivity v rámci vymezené působnosti

 

Kvalifikace:

  • VŠ vzdělání;
  • realizace projektů z oblasti IT (finanční, telco nebo utilities oblast výhodou);
  • pokročilá znalost AJ;
  • velmi dobrá znalost práce na PC: Powerpoint, Excel, Project;
  • zodpovědnost, spolehlivost, flexibilita;
  • výborné komunikační a prezentační schopnosti;
  • certifikáty Prince 2, ITIL či obdobné výhodou;

 

Firemní výhody:

  • Certifikáty a školení na dané produkty.
  • Příležitost stát se specialistou v oboru.
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v dynamicky rostoucí firmě s unikátním produktem.
  • Kariérní růst.
  • zajímavé finanční ohodnocení  
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Telefon, notebook.
  • Práce v Praze na HPP.
  • Nástup dle dohody.

 

 

Metodik - IS pro veřejnou správu

Řízení týmu procesních analytiků / metodiků v oblasti vývoje a následné implementace informačních systémů pro veřejnou správu (například evidence veřejných zakázek, ekonomický informační systém, personální informační systém, elektronická spisová služba atd.).

 

Kvalifikace:

  • Praxe ve státní správě (min. 3 roky).
  • Minimálně uživatelská znalost GINIS.
  • Všeobecné IT znalosti, ideálně zájem o SW.
  • Analytické myšlení a logické uvažování.
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti.
  • Schopnost školit.
  • Ochota se vzdělávat.
  • Angličtina alespoň na úrovni čtení technické dokumentace.
 
 

Nabízíme

  • Zaškolení a zasvěcení do problematiky.
  • Certifikáty a školení na dané produkty.
  • Příležitost stát se specialistou v oboru.
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v dynamicky rostoucí firmě s unikátním produktem.
  • Kariérní růst.
  • Motivující ohodnocení, plus podíl z dosažených výsledků.
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Telefon, notebook.
  • Práce v Praze na HPP.
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
 
 
 

Implementátor - IS pro veřejnou správu

Implementace informačních systémů pro veřejnou správu (například evidence veřejných zakázek, ekonomický informační systém, personální informační systém, elektronická spisová služba atd.) ve spolupráci se zákazníkem a následná podpora.

 

Kvalifikace:

  • Všeobecné IT znalosti hlavně v oblasti software, ideálně ERP systémy (není podmínkou).
  • Výhodou jsou zkušenosti z oblastí ekonomika/účetnictví/správa majetku a jiné , ideálně z prostředí státní správy.
  • Analytické myšlení a logické uvažování.
  • Ochota se vzdělávat.
  • Prezentační schopnosti.
  • Angličtina na úrovni čtení technické dokumentace (není potřeba aktivně komunikovat).
 

Nabízíme

  • Zaškolení a zasvěcení do problematiky.
  • Certifikáty a školení na dané produkty.
  • Příležitost stát se specialistou v oboru.
  • Možnost dlouhodobého uplatnění v dynamicky rostoucí firmě s unikátním produktem.
  • Kariérní růst.
  • Motivující ohodnocení, plus podíl z dosažených výsledků.
  • Neformální a pohodové pracovní prostředí.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Telefon, notebook.
  • Práce v Praze na HPP.
  • Nástup ihned nebo dle dohody.
 
 
 

Programátor/ka Java

Nebaví Tě stereotypní práce, hledáš nové výzvy a příležitosti neustále zdokonalovat své znalosti? Nemáš potřebné zkušenosti, ale nechybí Ti chuť a zapálení pro věc? Pokud ano, hledáme právě Tebe. Jsme rozrůstající se společnost, která se zabývá vývojem nových technologií a do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Programátor/ka Java. Neváhej a pošli nám svůj životopis.


Náplň práce:

Úprava a ladění aplikací Alfresco a Atlassian (open source)

 

Požadavky:

Praxe – pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy
Znalost Java, JavaScript, MySQL
Znalost AJ na úrovni postačující ke studiu dokumentace
Odhodlání se neustále učit
Týmového hráče

           

Výhodou:

Orientace v Open Source produktech souvisejících s vývojem java aplikací
Alespoň dílčí znalost DMS / ECM
Znalost produktů Atlassian
Znalost produktu Alfresco

Nabízíme:

Certifikace Atlassian a Alfresco
Příležitost stát se specialistou v oboru 
Možnost dlouhodobého uplatnění v rostoucí firmě
Neformální a pohodové pracovní prostředí
Práce v Praze na full-time
Nástup ihned

 

 

Programátor/ka PHP

Nebaví Tě stereotypní práce, hledáš nové výzvy a příležitosti neustále zdokonalovat své znalosti? Nemáš potřebné zkušenosti, ale nechybí Ti chuť a zapálení pro věc? Pokud ano, hledáme právě Tebe. Jsme rozrůstající se společnost, která se zabývá vývojem nových technologií a do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Programátor PHP. Neváhej a pošli nám svůj životopis.


Náplň práce: 

Vývoj modulů pro CRM (SuiteCRM, SugarCRM,) konkrétně úprava stávajících modulů, tvorba nových modulů, napojení na aplikace třetích stran


Požadavky: 

Praxe – pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy
Znalost PHP7, JavaScript, MySQL
Znalost AJ na úrovni postačující ke studiu dokumentace
Odhodlání se neustále učit ale i schopnost předávat know-how druhým
Schopnost pracovat v teamu

Výhodou:

Znalost CRM produtků (SugarCRM nebo SuiteCRM)
Základní znalost Apache a jeho konfigurace
Uživatelská znalost Jira+Confluence+Git 
Znalost OOP, JSON API

Nabízíme:

Výborný kolektiv 
Neustále nové technologie – milujeme OpenSource
Jsme Mac friendly ale můžeš pracovat i ve Windows prostředí
Práce v příjemném prostředí s dobrým parkováním
Možnost dlouhodobého uplatnění v rostoucí firmě a prosperující firmě
Neformální a pohodové pracovní prostředí
Práce v Praze na full-time
Nástup ihned

 

Aplikační konzultant - Analytik

Nebaví Tě stereotypní práce, hledáš nové výzvy a příležitosti neustále zdokonalovat své znalosti? Nemáš potřebné zkušenosti, ale nechybí Ti chuť a zapálení pro věc? Pokud ano, hledáme právě Tebe. Jsme rozrůstající se společnost, která se zabývá vývojem nových technologií a do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Aplikační konzultant – Analytik. Neváhej a pošli nám svůj životopis.

Náplň práce:

Konzultantská činnost ERP a ECM produktu. Řešení požadavků klientů, jejich analýza a návrh řešení. Testování nových funkcionalit a jejich implementace. Spolupráce s projektovým týmem

 

Požadavky:

Výborné komunikační schopnosti
Analytické myšlení a logické uvažování 
Znalost AJ na technické úrovni a ke studiu dokumentace
Odhodlání se neustále učit
Týmového hráče

Výhodou:

Zkušenost implementace / administrace ECM
Zkušenost implementace / administrace ERP
Znalost produktu Alfresco

Nabízíme:

Certifikáty a školení na dané produkty
Příležitost stát se specialistou v oboru
Možnost dlouhodobého uplatnění v rostoucí firmě
Neformální a pohodové pracovní prostředí
Práce v Praze na full-time
Nástup ihned

 

Asistent/ka

 
 
Hledáš zajímavou a různorodou práci, rád/a se učíš nové věci a překonávání nových výzev Ti není cizí? Pokud jsi na vše odpověděl/a ANO, hledáme člověka jako jsi ty. Jsme rozrůstající se společnost, která se zabývá vývojem nových technologií a do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistenta/ky.
 
 
 
Náplň práce:
 
Vedení chodu recepce
Vedení provozně administrativní agendy
Správa personální agendy
Zajištění plynulého chodu kanceláře
Řešení dalších ad hoc úkolů
 
 
Požadavky:
 
Středoškolské vzdělání s maturitou
Výbornou znalost ČJ – slovem i písmem
AJ na komunikativní úrovni
Znalost práce s PC (zejména Excel, Word, práce s internetem,…)
Samostatnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti 
Profesionální a příjemné vystupování
Ochota učit se novým věcem
 
 
Nabízíme:
 
Možnost dlouhodobého uplatnění v rostoucí firmě
Neformální a pohodové pracovní prostředí
Práce v Praze na full-time
Nástup ihned
Pozice je vhodná i pro absolventy